Zoeken

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie contactgegevens?

Via onze website kan u een contactformulier invullen. Wij beantwoorden u binnen de 72u. Een mail kan ook naar info@eventigroup.be of telefonisch via +3212600321.

Komen jullie ter plaatse? 

Van zodra u contact met ons opneemt wordt een bezoek ingepland. Eén van onze medewerkers komt ter plaatse om advies te geven en uw noden in kaart te brengen. Op basis hiervan wordt u een gratis offerte op maat opgesteld.

Doen jullie weekend of nachtwerk? 

Weekend- en nachtwerk zijn mogelijk mits een extra toelage. Contacteer ons om een prijsindicatie te verkrijgen. 

Kunnen we bij jullie terecht voor dringende interventie? 

Wij zijn en flexibel en ontvankelijk bedrijf. We stemmen ons af op de noden van de klant en zorgen ervoor dat iedereen zo snel mogelijk beholpen is. Bij dringende interventies zijn we bereid om in het mate van het mogelijke te bekijken wat we voor u kunnen betekenen.  

Hoelang duurt een dampkapreiniging?

De duur van de reiniging van een dampkap hangt af van verschillende factoren zoals, staat van dampkap, grootte, toegankelijkheid,.. gemiddeld houden we rekening met een 6 à 8 uren. 

Kunnen we een certificaat bekomen? 

Jazeker, na de reiniging en het afhandelen van de facturatie bezorgen wij u een certificaat voor uw brandverzekering. Deze is 1 jaar geldig en ook voor de HACCP-wetgeving noodzakelijk. 

Dit certificaat is van belang omdat uw brandverzekering kan weigeren tussen te komen bij schade in afwezigheid van een geldig certificaat

Wat voor reinigingsproducten worden gebruikt?

We zijn ons bewust van de impact dergelijke producten kunnen hebben en hechten ook veel belang aan de gezondheid van onze leefomgeving. Daarom werken standaard met biologisch afbreekbare producten. Onze leverancier is ook gespecialiseerd in het zo optimaal mogelijk laten weren van deze producten waardoor we zo efficiënt mogelijk kunnen werken. 

Welke garanties kunnen er worden aangeboden? 

Voor, tijdens en op het einde van de werkzaamheden worden foto’s genomen van de nodige, te reinigen situaties. Deze worden in een digitale werkbon verwerkt en worden u op het einde van de werkzaamheden aangeboden ter ondertekening voor goedkeuring. Deze ontvangt u nadien ook per mail. 

Hoe factureren jullie? 

Een voorschotfactuur dient voor aanvang van de werken betaald te worden en het slotfactuur wordt verzonden wanneer de werkzaamheden zijn afgerond. Onze facturatie verloop via E-facturatie – PEPPOL. PEPPOL is een protocol en netwerk om facturen op veilige manier tussen bedrijven en overheden in heel Europa real-time uit te wisselen. Heeft u hier nog vragen over, aarzel niet contact op te nemen.